2021 przyniósł nam też dziesięciolecie* Cytadeli. Skromne, bo skromne - forum nie operuje aktywnie od dłuższego czasu, ale miłość do ME nadal mamy w serduszku. Pamiętamy też czasy forumowej "chwały", gdy działało prężnie, a nasza połączona grupka maniaków z ewidentnym problemem zbyt dużej ilości czasu siedziała, tłukła posty i wymyślała wraz z nami mechanikę, rozwijając tym samym forum. <3
Aktywność Cytadeli być może przeminęła, ale, w zasadzie... wciąż tu jesteśmy. Wciąż zakochani w uniwersum i wciąż chcący spędzić w nim wolną chwilę, rozwijając je na swój sposób. Właśnie dlatego, na fali hype'u nadchodzącej Legendarki, pomyślałyśmy o swoistym zjeździe absolwentów. Jednej, porządnej sesji, w starym stylu! Kolejnej, odrębnej historii w świecie ME, w której jak za starych dobrych lat możemy zagrać.
tl;dr kiedyś to byuo, teraz to nie ma, ale legendarka wychodzi, hype rośnie, to może se pogramy jak za starych czasów, co? :-)
*albo jedenastolecie, pamięć już zawodzi
https://i.imgur.com/aEVqHPw.png[/imgw]
Mistrz Gry: Hawk
Liczba graczy: 4-6
“There we are, trapped in the amber of the moment. There is no why.”
Wyświetl wiadomość pozafabularną OPIS KONTRAKTU
Na terytorium kolonii Chińskiej Federacji Ludowej planety Watson doszło do incydentu o godzinie trzydziestej drugiej dwanaście czasu lokalnego. Mieszkańcy pobliskiego osiedla pracowniczego donoszą o głośnej eksplozji dobiegającej z odizolowanej kopalni piezo, która rozdarła nocne niebo, wyrzucając w powietrze chmurę pyłu.
Kontakt z placówką został zerwany. Pracownicy znajdujący się w tamtym czasie na terenie fabryki nie powrócili z miejsca zdarzenia. W ciągu kilku minut od incydentu, rozległy teren otoczyła forma biotycznej bariery, nie przepuszczającej do wnętrza obiektów poruszających się z dużą prędkością, lecz umożliwiająca wejście do strefy zero niezmotoryzowanym ekipom ratunkowym. Jak dotąd, każda z sześciu ekspedycji zakończyła się porażką. Żaden z jej członków nie powrócił ze strefy zero.
Federacja zatrudni sześciu śmiałków, którzy podejmą się wejścia do wnętrza bariery. Celem jest zbadanie terenu, dotarcie do Fabryki wydobycia i przetwarzania piezo, oraz poznanie przyczyny stworzenia bariery wraz z potencjalnym oszacowaniem zniszczeń.
Drugim celem jest wydostanie ze strefy zero znajdujących się tam cywili.
Zadanie jest niebezpieczne, lecz oferowana nagroda przerasta inne kontrakty niemal pięciokrotnie, przykuwając uwagę każdego poszukującego dodatkowego dorobku.
https://i.imgur.com/GLDn1Ke.png[/imgw]
Mistrz Gry: Marshall Hearrow
Liczba graczy: 4 OPIS KONTRAKTU
O zaginięciach statków w tamtym rejonie informował Extranet już jakiś czas temu. Ci, którym bliżej było do tematu, mogli na bieżąco obserwować doniesienia, które były porównywane z ziemskim „Trójkątem Bermudzkim”. Statki wlatywały w przestrzeń około-planetarną i po prostu znikały z radarów a kontakt z załogą urywał się bezpowrotnie. Najpierw statek wyprawy naukowo-badawczej, która miała zbadać powierzchnię planety, potem dwa statki misji ratunkowej z ramienia Przymierza. Dowództwo nie chciało ryzykować, zwłaszcza, że każda kolejna próba wysłania tam jakiejkolwiek załogi kończyła się kompletnym szaleństwem systemów i natychmiastową ewakuacją na bezpieczną odległość.
O samej planecie niewiele wiadomo, poza szacunkowym określeniem jej podstawowych parametrów, a z przestrzeni kosmicznej można jedynie zaobserwować gęstą roślinność poprzecinaną licznymi niebieskimi plamami, które zapewne stanowią zbiorniki wodne.
Przymierze Systemów poprosiło Radę Cytadeli o interwencję w tej sprawie i pomoc w odnalezieniu i zabezpieczeniu ewentualnych rozbitków. Poszukiwani śmiałkowie do misji ratunkowej. Szczegółowe informacje dotyczące kontraktu zostaną przekazane zaiteresowanym na oficjalnym zebraniu tuż przed misją. Przewidywana nagroda : 10.000 kredytów.
Wsparcie bojowe Wymagania: * przeszkolenie bojowe * doświadczenie na polu walki * doświadczenie w skrytym działaniu 2 miejsca |
Stanowisko lekarz/naukowiec Wymagania: * przeszkolenie medyczne * dyplomacja * dociekliwość 1 miejsce |
Wsparcie technologiczne Wymagania: * doświadczenie z systemami bojowymi * umiejętność obejścia zabezpieczeń na poziomie zaawansowanym * dywersja 1 miejsce |
ZASADY GRY
- Poszukujemy zainteresowanych aktywną rozgrywką w tej sesji do dwóch sesji!
- Start odbędzie się 07-14.05 w zależności od preferencji i dostępności graczy
- Czas na odpis będzie wynosił 72h od wrzucenia posta Mistrza Gry. Ten deadline obowiązuje zarówno graczy, jak i Mistrza Gry by zapewnić płynną rozgrywkę.
- Po trzech opuszczonych kolejkach, postać odpada z sesji by nie blokować pozostałych.
Mowa tutaj o opuszczeniu kolejek bez słowa lub podania przyczyny. Jesteśmy ludźmi - w razie problemów, skontaktujcie się z Mistrzem Gry i wspólnie jakoś to ogarniemy. - Nie ma zasady minimalnej liczby znaków, ale starajmy się nie wrzucać czterolinijkowców non stop.
- Obowiązywać będzie forumowa mechanika, więc najwyższa pora ją sobie przypomnieć!
Na starcie będzie jej bardzo mało i postaram się przedstawiać ją do gry płynnie, żeby nikomu nie wrzucać na głowę tysiąca problemów na raz. - Można zgłosić tylko jedną swoją postać.
- Proszę o zgłaszanie się ludzi, którzy faktycznie będą chcieli grać. Myślę, że jeden post na trzy dni to dość w porządku ilość na pogodzenie rozgrywki na boku z życiowymi obowiązkami, ale będzie egzekwowany. Jeśli wiesz, że nie podołasz, to nie blokuj pozostałych! :<
- I wreszcie - jeśli kogokolwiek z was najdzie na granie między sobą w trakcie, lub z kimkolwiek innym na Cytadeli, czysta formalność - bilokacja jest akceptowalna. Nie dotyczyć to pewnie nikogo poza jedną osobą będzie, ale żeby nie było!
Status zapisów:
HERMETICA: (5/6) 01. Vexarius Viyo 02. Marshall Hearrow 03. Carlos Brown 04. Tori Te'eria 05.Wayra Talev 06. | MAN BEHIND THE SUN (4/4) [bojowe] Rebecca Dagan [bojowe] Xairana [medyczne] Iris Fel [techniczne] Matthew Tarczansky |