Archiwum rozwiązań starych i wszelakich. Cytadela przez lata miała wiele systemów i rozwiązań, które na dłuższą metę okazały się bardziej komplikować rozgrywkę niż ją ułatwiać i wzbogacać. Tutaj są zgromadzone, pogrzebane na wieki wieków, lub, kto wie...
To będzie prawdopodobnie moje ostatnie zgłoszenie nieobecności. Muszę niestety póki co zrezygnować z grania na Cytadeli. Brak weny, czasu i praca sprawiły, że pobyt i granie na Cytadeli, nie sprawia mi już przyjemności jak kiedyś. Nie winę tutaj nikogo z MG, ponieważ świetnie się bawiłem przez ostatnie...3 lata? Trochę tutaj pograłem, ale przyszedł taki czas by zrobić sobie przerwę. Będę tu co jakiś czas zaglądał by zobaczyć co się dzieje, ale z graniem jako postacie, wstrzymuje się do odwołania. Przepraszam tych z którymi obecnie grałem i rezygnuję tak nagle w środku sesji. To chyba tyle, życzę czerwonkom by forum rozwijało się jak najlepiej, a wszystkim tym z którymi grałem (MG jak i gracze) życzę dużo punkcików, dobrego wyposażenia i hajsu. Trzymajcie się :)
|+55% obrażeń od broni|+20% obrażeń od strzałów krytycznych|+1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni| |+20% pancerza|30% przywróconej maksymalnej mocy po utracie tarcz, pochłaniając przy tym 2 dawki omni-żelu| |(15% jeżeli dostępna jest tylko 1 dawka omni-żelu)|||"Słowa"| [url=gg://28020261][/url] |"Myśli"||Dla MG:Wyświetl wiadomość pozafabularną
TARCZE 860
PANCERZ
750 + (20% * 750) = 900
[schemat opisu broni]
W obrażeniach napisałem trzy bonusy w nawiasach. Pierwszy jest od Pancerza/broni. Drugi z dodanym ammo. Trzeci z dodanym skokiem.
OMNI-KUSZA W obrażeniach w nawiasie to bonus od Skoku
Obrażenia: 400 (600) Koszt ataku:6PA Szansa na trafienie:30 Dodatkowe właściwości: brak możliwości stosowania lekkich i ciężkich ataków w walce wręcz Wariant omni-broni (strzały kierowane): Po aktywacji (3 PA), podczas pięciu kolejnych ataków,
podstawowa celność omni-kuszy wzrasta do 60.
Skok Adrenaliny
Koszt:4 PA Modyfikator celności:+20 Premia do obrażeń broni:50% Redukcja obrażeń (jednorazowa):25%
Strzał Wstrząsowy
Koszt:3 PA Obrażenia:100 Siła:300N
Umocnienie
Koszt:10 PA Modyfikator celności:-15 Redukcja obrażeń:15% Premia do obrażeń walki wręcz:50%
Amunicja Dysrupcyjna
Zwiększa szansę na ogłuszenie celu o20% Premia do obrażeń:+40%
Pancerz technologiczny: -30% otrzymanych obrażeń
PANCERZ: 735
TARCZE: 1500
Automatyczna naprawa pancerza do 75% wartości za pomocą 1 omni-żelu bez ponoszenia kosztu akcji i punktów akcji, gdy pancerz spadnie poniżej 25% wartości (184) - raz w ciągu walki. N7 Tajfun Obrażenia: 792 (Bazowe 720, rękawice 5%, przedłużona lufa 5%)
Celność: 22 (Bazowe 20, celownik termiczny 2)
Odrzut: 15
Szybkostrzelność: 5 PA
Pojemność: 100 / 4 pochłaniacze (seria 10 pocisków)
Spalenie
Obrażenia głównego celu: 300 (bazowe), 100 (od podpalenia)
Szansa na podpalenie: 100% (wszyscy w zasięgu 2m od celu)
Podpalenie uniemożliwia regenerację tarcz
Spalenie eksploduje na końcu tury, zadając 1000 obrażeń w zasięgu 3m i nakładając ponownie efekt Podpalenia na przeciwników.
Koszt: 4.5 PA
Aktywacja: 90%
Sabotaż
Efekt obejmuje wrogów w odległości 1.5m od celu.
Czas działania: 2 tury
Koszt: 4.5 PA
Aktywacja: 90%
Wyssanie Energii
Obrażenia: 225
Koszt: 4.5 PA
Regeneracja tarcz: 110
Aktywacja: 90%
Skan Taktyczny
Czas działania: 1 tura
Koszt: 4.5 PA
Osłabienie: 20%
Modyfikator do trafienia celu: +5
Granaty Łukowe
Obrażenia: 275 (na początku akcji, za każdy obszar)
Średnica obszaru: 3m
Koszt: 6.5 PA
Aktywne obszary: 2
Rozpoczęcie akcji w obszarze wyładowań łukowych nakłada efekt Spowolnienie(akcja ruchu kosztuje dodatkowe 2PA).
Skok rakietowy
Możliwość błyskawicznego dostania się do celów oddalonych do 10 metrów (darmowa akcja).
Darmowa akcja, zastępuje zwykłą akcję ruchu. Nie generuje kar do trafienia/aktywacji umiejętności.
Atak Dewastatora
Koszt: 4.5PA/darmowa akcja przy ataku wręcz.
Obrażenia: 200 obrażeń oraz powalenie przeciwnika. Szarżę można wykonać z odległości 4m. Obrażenia traktowane jak obrażenia walki wręcz.
Długi weekend okazał się znacznie krótszy i bardziej absorbujący, niż planowałam. Posty pojawią się jutro albo pojutrze. Opóźnienie może ulec zmianie. Za wszystkie opóźnienia przepraszamy i życzymy miłej podróży.
[td=700][sekcja][boxmin][color=#008000][b]BEZ PANCERZA[/b][/color]
⁕ +20% do tarcz
⁕ +40% do obrażeń wręcz[/boxmin]
[boxmin][color=#008000][b]W PANCERZU[/b][/color]
⁕ +20% do tarcz
⁕ +40% do obrażeń wręcz
⁕ -10% do trafienia w Irene
⁕ po utracie tarcz automatyczne wejście w kamuflaż
⁕ rękawice z podsłuchem dotykowym[/boxmin]
[boxmin][color=#008000][b]DODATKOWE BONUSY
Z AKTYWNEGO KAMUFLAŻU[/b][/color]
⁕ obrażenia wręcz dodatkowe +50%
(w sumie +90%)
⁕ obrażenia z broni palnej +90%
⁕ jeśli w pancerzu, odbija również fale dźwiękowe (niewidzialna i niesłyszalna omg)[/boxmin][/sekcja][/td]
[td=700][sekcja][boxmin][color=#008000][b]BEZ PANCERZA[/b][/color]
⁕ +20% do tarcz
⁕ +40% do obrażeń wręcz[/boxmin]
[boxmin][color=#008000][b]W PANCERZU[/b][/color]
⁕ +20% do tarcz
⁕ +40% do obrażeń wręcz
⁕ -10% do trafienia w Irene
⁕ po utracie tarcz automatyczne wejście w kamuflaż
⁕ rękawice z podsłuchem dotykowym[/boxmin]
[boxmin][color=#008000][b]DODATKOWE BONUSY
Z AKTYWNEGO KAMUFLAŻU[/b][/color]
⁕ obrażenia wręcz dodatkowe +50%
(w sumie +90%)
⁕ obrażenia z broni palnej +90%
⁕ jeśli w pancerzu, odbija również fale dźwiękowe (niewidzialna i niesłyszalna omg)[/boxmin][/sekcja][/td]
[td=700][sekcja][boxmin][color=#008000][b]BEZ PANCERZA[/b][/color]
⁕ +20% do tarcz
⁕ +40% do obrażeń wręcz[/boxmin]
[boxmin][color=#008000][b]W PANCERZU[/b][/color]
⁕ +20% do tarcz
⁕ +40% do obrażeń wręcz
⁕ -10% do trafienia w Irene
⁕ po utracie tarcz automatyczne wejście w kamuflaż
⁕ rękawice z podsłuchem dotykowym[/boxmin]
[boxmin][color=#008000][b]DODATKOWE BONUSY
Z AKTYWNEGO KAMUFLAŻU[/b][/color]
⁕ obrażenia wręcz dodatkowe +50%
(w sumie +90%)
⁕ obrażenia z broni palnej +90%
⁕ jeśli w pancerzu, odbija również fale dźwiękowe (niewidzialna i niesłyszalna omg)[/boxmin][/sekcja][/td]
[td=700][sekcja][boxmin][color=#008000][b]BEZ PANCERZA[/b][/color]
⁕ +20% do tarcz
⁕ +40% do obrażeń wręcz[/boxmin]
[boxmin][color=#008000][b]W PANCERZU[/b][/color]
⁕ +20% do tarcz
⁕ +40% do obrażeń wręcz
⁕ -10% do trafienia w Irene
⁕ po utracie tarcz automatyczne wejście w kamuflaż
⁕ rękawice z podsłuchem dotykowym[/boxmin]
[boxmin][color=#008000][b]DODATKOWE BONUSY
Z AKTYWNEGO KAMUFLAŻU[/b][/color]
⁕ obrażenia wręcz dodatkowe +50%
(w sumie +90%)
⁕ obrażenia z broni palnej +90%
⁕ jeśli w pancerzu, odbija również fale dźwiękowe (niewidzialna i niesłyszalna omg)[/boxmin][/sekcja][/td]
Pancerz technologiczny: -30% otrzymanych obrażeń
PANCERZ: 735
TARCZE: 1500
Automatyczna naprawa pancerza do 75% wartości za pomocą 1 omni-żelu bez ponoszenia kosztu akcji i punktów akcji, gdy pancerz spadnie poniżej 25% wartości (184) - raz w ciągu walki. N7 Tajfun Obrażenia: 792 (Bazowe 720, rękawice 5%, przedłużona lufa 5%)
Celność: 22 (Bazowe 20, celownik termiczny 2)
Odrzut: 15
Szybkostrzelność: 5 PA
Pojemność: 100 / 4 pochłaniacze (seria 10 pocisków)
Spalenie
Obrażenia głównego celu: 300 (bazowe), 100 (od podpalenia)
Szansa na podpalenie: 100% (wszyscy w zasięgu 2m od celu)
Podpalenie uniemożliwia regenerację tarcz
Spalenie eksploduje na końcu tury, zadając 1000 obrażeń w zasięgu 3m i nakładając ponownie efekt Podpalenia na przeciwników.
Koszt: 4.5 PA
Aktywacja: 90%
Sabotaż
Efekt obejmuje wrogów w odległości 1.5m od celu.
Czas działania: 2 tury
Koszt: 4.5 PA
Aktywacja: 90%
Wyssanie Energii
Obrażenia: 225
Koszt: 4.5 PA
Regeneracja tarcz: 110
Aktywacja: 90%
Skan Taktyczny
Czas działania: 1 tura
Koszt: 4.5 PA
Osłabienie: 20%
Modyfikator do trafienia celu: +5
Granaty Łukowe
Obrażenia: 275 (na początku akcji, za każdy obszar)
Średnica obszaru: 3m
Koszt: 6.5 PA
Aktywne obszary: 2
Rozpoczęcie akcji w obszarze wyładowań łukowych nakłada efekt Spowolnienie(akcja ruchu kosztuje dodatkowe 2PA).
Skok rakietowy
Możliwość błyskawicznego dostania się do celów oddalonych do 10 metrów (darmowa akcja).
Darmowa akcja, zastępuje zwykłą akcję ruchu. Nie generuje kar do trafienia/aktywacji umiejętności.
Atak Dewastatora
Koszt: 4.5PA/darmowa akcja przy ataku wręcz.
Obrażenia: 200 obrażeń oraz powalenie przeciwnika. Szarżę można wykonać z odległości 4m. Obrażenia traktowane jak obrażenia walki wręcz.
[td=700][sekcja][boxmin][color=#008000][b]BEZ PANCERZA[/b][/color]
⁕ +20% do tarcz
⁕ +40% do obrażeń wręcz[/boxmin]
[boxmin][color=#008000][b]W PANCERZU[/b][/color]
⁕ +20% do tarcz
⁕ +40% do obrażeń wręcz
⁕ -10% do trafienia w Irene
⁕ po utracie tarcz automatyczne wejście w kamuflaż
⁕ rękawice z podsłuchem dotykowym[/boxmin]
[boxmin][color=#008000][b]DODATKOWE BONUSY
Z AKTYWNEGO KAMUFLAŻU[/b][/color]
⁕ obrażenia wręcz dodatkowe +50%
(w sumie +90%)
⁕ obrażenia z broni palnej +90%
⁕ jeśli w pancerzu, odbija również fale dźwiękowe (niewidzialna i niesłyszalna omg)[/boxmin][/sekcja][/td]
Awaria routera doprowadzila do calkowitego odcięcia mnie od świata wirtualnego, czego szczerze żałuję. Najlepsi nekromanci starali się wskrzesić trupa, ale im nie wyszło, zatem dzisiaj udaję się na zakupy - dziś lub jutro będę już dostępna.
TARCZE GROM: 870 + 15% (Omni "Sawant") + 5% (Rękawice KF) = 1044 Efekt specjalny: Pozwala na zdetonowanie zapasowych tarcz jako falę przeciążeniową zadającą 700 obrażeń tarczom wszystkich osób znajdujących się w promieniu 4 metrów (raz na 4 tury).
PANCERZ PODSTAWOWY = 700
NAPIERŚNIK: Rada Serrice (+5% OBRAŻEŃ OD MOCY) RĘKAWICE: Kassa Fabrication (+5% DO TARCZ) NARAMIENNIKI: Rosenkov Materials (zmniejsza koszt aplikacji żelu o 2PA) OMNI-KLUCZ: Sawant (Bonus tarcz: 15% Bonus tech.: 15%)
OSPRZĘT: MOD PANCERZA:
- KARDIO-WZMACNIACZ (+7% do obrażeń od mocy biotycznych)
- MIKROSKANER (-2 PA do kosztu użycia omni- i medi- żelu)
MOD BOJOWY OMNI-KLUCZA:
OMNI-KUSZA (Pozwala na wystrzelenie lokalizatora. Lokalizator ujawnia pozycję przeciwnika,
zwiększając szansę na trafienie go o 10% na okres dwóch tur) OBRAŻENIA KUSZY:
- Atak normalny: 100 obrażeń [2 PA]
- Atak specjalny: 200 obrażeń + właściwość omni-broni [5PA]
FULCRUM (Q2) Pistolet ciężki | 500 | 25 | 5 | 6 PA | 3 strzały / 8* pochłaniaczy Strzał specjalny:Nietrwała osobliwość [6PA]
Po trafieniu jednorazowo przyciąga wszystkie cele w odległości 2 metrów do miejsca uderzenia. Modyfikacja broni:System urazów czaszki
Zwiększa obrażenia od strzałów krytycznych o 10%.
DODATKOWE:
Mech Armax Arsenal / Hahne-Kedar "Luna" o imieniu Amet (pojemność amunicji, medi- i omniżelu *2)
• Fala uderzeniowa (2)
Koszt: 8 PA
Obrażenia: 200
Powalenie: 40%
Promień: 2m
Zasięg: 10m
• Szkolenie bojowe (2)
+1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni.
Bonus do pancerza: 20%
SESJE UKOŃCZONE/ZAWIESZONE
• MG Irene Dubois, "Tam, gdzie nie sięga wzrok" (Status: zakończona przedwcześnie, wątek do kontynuacji)
• MG Rebecca Dagan, "Szepty Bogów" (Status: zakończona przedwcześnie)
• MG Kiru Heidr Varah, brak danych (Status: zakończona przedwcześnie)
• MG Ahri'Zhao vas Orionis, "Jak grom z podświetlonego nieba" (Status: zakończona przedwcześnie)
PROFITY Z SESJI
• Znajomość z Dorianem Eberhardt (potentat rynku farmaceutycznego) "Szepty Bogów"
PSYCHICZNE I FIZYCZNE ZMIANY POSTACI
• PSYCHICZNE (następstwa sesji "Tam, gdzie nie sięga wzrok"): Lekka paranoja na punkcie prześladowania jego osoby przez organizację Cerberus. Żal i wściekłość, którą darzy jego mniemanego ojca (Maderin Gate, wtedy znany jako Madd Silver)
Ten tydzień był chujnią- plus pracowałam średnio do północy przez ostatnie dwa dni. Od jutra do wtorku walczę o przeżycie w domu Carmen, więc posty będą po tym czasie. [*]
THEME⌎◍ARMOR⌎◍VOICE⌎◍NPC⌎ +10%⌎ do bycia twoją starą◍+20%⌎ do bycia starą twojej starej◍+30%⌎ do bycia starym starej twojej starej
[td=700][sekcja][boxmin][color=#008000][b]BEZ PANCERZA[/b][/color]
⁕ +20% do tarcz
⁕ +40% do obrażeń wręcz[/boxmin]
[boxmin][color=#008000][b]W PANCERZU[/b][/color]
⁕ +20% do tarcz
⁕ +40% do obrażeń wręcz
⁕ -10% do trafienia w Irene
⁕ po utracie tarcz automatyczne wejście w kamuflaż
⁕ rękawice z podsłuchem dotykowym[/boxmin]
[boxmin][color=#008000][b]DODATKOWE BONUSY
Z AKTYWNEGO KAMUFLAŻU[/b][/color]
⁕ obrażenia wręcz dodatkowe +50%
(w sumie +90%)
⁕ obrażenia z broni palnej +90%
⁕ jeśli w pancerzu, odbija również fale dźwiękowe (niewidzialna i niesłyszalna omg)[/boxmin][/sekcja][/td]
• Fala uderzeniowa (2)
Koszt: 8 PA
Obrażenia: 200
Powalenie: 40%
Promień: 2m
Zasięg: 10m
• Szkolenie bojowe (2)
+1 pochłaniacz do każdej przenoszonej broni.
Bonus do pancerza: 20%
SESJE UKOŃCZONE/ZAWIESZONE
• MG Irene Dubois, "Tam, gdzie nie sięga wzrok" (Status: zakończona przedwcześnie, wątek do kontynuacji)
• MG Rebecca Dagan, "Szepty Bogów" (Status: zakończona przedwcześnie)
• MG Kiru Heidr Varah, brak danych (Status: zakończona przedwcześnie)
• MG Ahri'Zhao vas Orionis, "Jak grom z podświetlonego nieba" (Status: zakończona przedwcześnie)
PROFITY Z SESJI
• Znajomość z Dorianem Eberhardt (potentat rynku farmaceutycznego) "Szepty Bogów"
PSYCHICZNE I FIZYCZNE ZMIANY POSTACI
• PSYCHICZNE (następstwa sesji "Tam, gdzie nie sięga wzrok"): Lekka paranoja na punkcie prześladowania jego osoby przez organizację Cerberus. Żal i wściekłość, którą darzy jego mniemanego ojca (Maderin Gate, wtedy znany jako Madd Silver)