Kaliban
Większość ludzi nie jest w stanie złączyć ze sobą inżynieryjskiej smykałki strażników z ich biotycznym talentem w sposób tak pomysłowy, w jaki robią to Kalibanowie. Posiadający naturalną wrażliwość na manipulację pierwiastkiem zero inżynierowie znaleźli niespotykany sposób na przemianę kontrolowanej przez siebie biotyki w czystą energię - zupełnie tak, jakby ich ciała stanowiły napęd, a wypełniająca rzeczywistość ciemna materia była dla niego paliwem, po które w każdej chwili mogą sięgnąć.
Korzystając z tej niezwykle rzadkiej umiejętności, Kalibanowie wykazują się charakterystyczną dla nich pomysłowością. Tworzone przez nich maszyny, zasilane niczym innym, jak ciemną materią, stanowią technologiczną hybrydę. Wydają się posiadać własną duszę, gdy, manipulowane przez Kalibana wedle jego woli, stanowią przedłużenie jego ręki. To one wyruszają na pole walki, zachowując instynkty i strategiczne planowanie twórcy, który tchnął w nie życie z pomocą efektu masy.
Podległe jego woli i rozkazom, nie posiadają organicznych barier ciał, które można zranić, a ich systemy naprawcze umożliwiają im regenerację, czyniąc z nich potężnych sojuszników. O Hybrydach, siejących spustoszenie na polu walki ze swoją kierowaną biotyką armią mechanicznych poddanych, krążą do dziś legendy.
Przedmiot Prestiżowy:
Hybrydowa Technologia |
Kaliban potrafi manipulować ciemną materią rzeczywistości, sięgając za jej pomocą do wnętrza stworzonych przez siebie maszyn. Wytworzone przez niego pola efektu masy napędzają jego mechaniczne stworzenia, nadając im życie i czyniąc posłusznym jego woli. |
Mechaniczny Towarzysz
Pozwala na stworzenie mechanicznego sojusznika, który przyjmuje formę i wygląd opisany przez gracza. Sojusznik towarzyszy postaci przy jej wyprawach, napędzany wyłącznie biotyką.
Biotyczna Dywersja
Mechaniczny Towarzysz doskakuje do wskazanego przez użytkownika celu, wyzwalając z siebie biotyczną eksplozję. Eksplozja nadaje efekt Powalenie w zasięgu 3 metrów, oraz zadaje 300 obrażeń.
Koszt: 6PA
Obrażenia: Powalenie + 300 obrażeń
|
Zdolności:
Armia Kalibana |
Posługując się swoimi niespotykanymi zdolnościami, Kaliban łączy technologię stworzonych przez siebie maszyn z bijącą w ich sercu biotyką. Z pomocą obydwu tych aspektów, tworzy urządzenia, które pomagają mu na polu walki, słuchając się jego woli w sposób, którego nie jest w stanie usłyszeć, ani zhakować przeciwnik. |
Poziom 1
Aktywuje mechanicznego towarzysza, który wspiera użytkownika w walce. Towarzysz posiada tryby, w których może operować. Zmiana trybu kosztuje 1 akcję.Koszt aktywacji: 16PA (poza walką)
Koszt naprawy (100%): 10PA/1akcja Pancerz: 1000 Tryby: Defensywny (domyślny) Defensywny: Towarzysz przyjmuje na siebie pierwszy atak wymierzony w twórcę w turze. |
Poziom 2
Mniejszy koszt.
Koszt aktywacji: 12PA (poza walką)
Koszt naprawy (100%): 8PA/1akcja Pancerz: 1000 Tryby: Defensywny (domyślny) Defensywny: Towarzysz przyjmuje na siebie pierwszy atak wymierzony w twórcę w turze. |
Poziom 3
Odblokowuje nowy tryb.
Koszt naprawy (100%): 8PA/1akcja Pancerz: 1000 Tryby: Defensywny (domyślny), Ofensywny Defensywny: Towarzysz przyjmuje na siebie pierwszy atak wymierzony w twórcę w turze. Ofensywny: Po dotarciu do celu, atakuje go wręcz na początku każdej akcji (Szansa na trafienie: 50%, Obrażenia: 100) |
Poziom 4 A Odblokowuje nowy tryb: Wsparcia.Wsparcie: Towarzysz może co akcję oczyścić Kalibana lub jego jednego sojusznika w zasięgu 1m z jednego negatywnego efektu lub uleczyć 100 obrażeń.
|
Poziom 4 B Odblokowuje nowy tryb: Hordy. |
Poziom 5 A
Mechaniczne stworzenia regenerują pancerz twórcy w tempie 300 obrażeń / tura. |
Poziom 5 B
Mechaniczne stworzenia wpływają na urządzenia przeciwnika, zwiększając jego koszt wszystkich akcji o 1PA gdy towarzysz jest aktywny. |
Poziom 6 A
Możliwa jest aktywacja dwóch towarzyszy jednocześnie.
|
Poziom 6 B
Towarzysz może posłużyć się umiejętnością twórcy raz na turę. |