Generatory tarcz
Generatory tarcz są małymi, wyposażonymi w pylony urządzeniami zwiększającymi defensywną efektywność ich użytkownika dzięki pokrywaniu pancerza specjalną powłoką kinetyczną chroniącą przed obrażeniami zadawanymi przez szybko poruszającymi się, drobnymi przedmiotami. Podłączane są do pasa, zazwyczaj z tyłu, choć miejsca „wejścia” do nich zależne są tak naprawdę od modelu i producenta opancerzenia. Choć najnowsze modele posiadają już automatyczne instalatory własnego oprogramowania, w starszych nadal trzeba inicjować instalację manualnie.
Low end
Standardowy
|
Standardowy wzmocniony
|
Standardowy szybki
|
||
Standardowy generator tarcz, jaki można dostać praktycznie za grosze. Stanowi podstawową linię obrony oprócz samego pancerza.
|
Nieco rozwinięta wersja standardowego generatora tarcz. Zwiększa ich pojemność.
|
Nieco rozwinięta wersja standardowego generatora tarcz. Skróca czas, po jakim są odnawiane.
|
Low/mid-end
Niezłomny
|
Hyperion
|
Bandyta
|
||
Generator pozwalający na znaczne zwiększenie pojemności tarcz, jednakże pozostawiając ten sam, niemiłosierny czas ich odnawiania.
dostępny w sklepach: SyncTech |
Hyperion pozwala na znaczne skrócenie czasu odnawiania się tarcz, dzięki czemu użytkownik szybciej je odzyskuje. Zyskując przewagę w walce, użytkownik otrzymuje permanentny bonus +10 do inicjatywy.
dostępny w sklepach: SyncTech |
Bandyta pozwala na wzmocnienie wszystkich cech tarcz, czym znacznie przewyższa standardowy, nawet wzmocniony generator.
|
||
Bestia
|
Wojownik
|
Strażnik
|
||
Ten generator, oprócz nieznacznego wzmocnienia każdej cechy tarcz, daje użytkownikowi pewien bonus. W momencie, gdy stan tarcz spada do zera, użytkownik otrzymuje jednorazowy bonus +15% do obrażeń w walce wręcz.
|
Wojownik zwiększa nieznacznie pojemność tarcz oraz skraca czas ich odnawiania, oraz dodatkowo w momencie, gdy ich stan sięgnie zera, użytkownik otrzymuje jednorazowy bonus +15% do obrażeń od broni.
|
Strażnik pozwala na zwiększenie pojemności tarcz oraz skrócenie czasu, po jakim ładują się na nowo. Dodatkowo, po ich wyładowaniu użytkownik otrzymuje jednorazowy bonus +15% do obrażeń od mocy.
|
||
Tajfun
|
|
|
||
Tajfun jest obecnie najlepszym spośród podstawowych generatorów tarcz, a zarazem bazą, na której opiera się część tych z wyższej półki. Zwiększa pojemność i skraca czas odnawiania, kosztem czego jest już wysoka cena. Po utracie tarcz pozwala na darmowe przeniesienie się do 2m w dowolnym kierunku.
|
||||
High-end
Cierń
|
Ostatnia szansa
|
Ares
|
||
Cierń to generator tworzący tarcze charakteryzujące się pewną ciekawą cechą - potrafią odtrącać wrogów znajdujących się dostatecznie blisko. Odpycha cele w promieniu 1 metra (50% szans na powalenie).
dostępny w sklepach: Triada |
Ten generator pozwala na jednorazowe zniwelowanie nadwyżki obrażeń które przeszłyby na pancerz w momencie, gdy tarcze osiągną zeru. Ponowna aktywacja dostępna dopiero po 4 turach od ostatniego użycia.
dostępny w sklepach: Triada |
Generator, którego tarcze mają zdolność do wybuchu - w momencie, w którym użytkownik traci tę barierę, generator, przy użyciu składowanych rezerw tarcz, wyzwala wybuch, rażący wszystkich znajdujących się w promieniu 4 metrów. Eksplozja zadaje jednorazowo 400 obrażeń. Kolejna eksplozja dostępna dopiero po 4 turach od ostatniego użycia.
dostępny w sklepach: SyncTech |
||
Grom
|
Feniks
|
Elektrowstrząs
|
||
Grom to generator mający podobne właściwości do Aresa - pozwala na zdetonowanie zapasowych tarcz, które wcześniej przechowuje, a wybuch przeistacza się w falę przeciążeniową, zadającą 700 obrażeń tarczom wszystkich osób znajdujących się w promieniu 4 metrów. Kolejna fala dostępna dopiero po 4 turach od ostatniego użycia.
dostępny w sklepach: Triada |
Feniks jest generatorem pozwalającym na podpalenie wrogów znajdujących się odpowiednio blisko za pomocą wytwarzanych przez siebie tarcz. Podpala wszystkich w zasięgu, zadając 100 obrażeń z początkiem każdej tury aż do ugaszenia. Jego zasięg wynosi 1m.
dostępny w sklepach: SyncTech |
Generator tarcz swoim działaniem przypominający nieco Feniksa oraz Ciernia. Wstrząs elektryczny odbija 25% zadanych obrażeń w walce wręcz z powrotem do atakującego. Działa na cele znajdujące się w odległości 1m.
dostępny w sklepach: Triada |
||
Ortros
|
Hydra
|
|
||
Ortros jest ulepszoną wersją Tajfuna, w której to zwiększona została pojemność tarcz, oraz skrócony ich czas odnawiania. Rekompensuje to brak innych, specjalnych efektów, jakie posiada reszta generatorów. Odnawia się samoczynnie po jednej turze bez otrzymanych obrażeń.
|
Hydra jest potężnym generatorem tarcz, który, choć nie wyzwala żadnego, specjalnego efektu, to charakteryzuje się ogromną pojemnością oraz znacznie skróconym, w porównaniu do reszty, czasem, po jakim tarcze się odnawiają. Odnawia się samoczynnie po jednej turze bez otrzymanych obrażeń.
|
|||